Forums »
Discussions & Questions
Discussions et Questions sur XiVO
| Subject | Author | Created | Replies | Last message |
|---|---|---|---|---|
| Problème avec trunk Orange business | romain escrihuela | 08/25/2025 07:37 AM | 0 | |
| Problème SSO xivo maia | Matthieu P | 09/26/2025 03:23 PM | 4 |
Added by Laurent MEILLER 6 months ago RE: Problème SSO xivo maia |
| CallerID sous Xivo Desktop Client | Antoine TIXIER | 10/07/2025 01:33 PM | 5 |
Added by Antoine TIXIER 6 months ago RE: CallerID sous Xivo Desktop Client |
| Fresh install Pollux - pas d'acces aux greffons | jam elou | 12/27/2025 04:36 PM | 1 |
Added by Laurent MEILLER 3 months ago RE: Fresh install Pollux - pas d'acces aux greffons |
| MAJ Orion vers Pollux | Enrique Jeanne | 11/05/2025 09:27 AM | 3 |
Added by Antoine TIXIER 2 months ago RE: MAJ Orion vers Pollux |
| Compatibilité Debian 13 Trixie | eric viel | 04/14/2026 07:05 PM | 2 |
Added by eric viel about 2 months ago RE: Compatibilité Debian 13 Trixie |
- « Previous
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- Next »
Also available in: Atom